Yüzük Mimi - Kelebekli ve Vav harfli Yüzük



Herkese selamlar..

Bloguma yeni yazılar yazmak diktiklerimi paylaşmak istiyorum ama fırsat bulamıyorum..
Şimdilerde de hasta hanedeyim..Sebebini burada yazdım.
Her şey yolunda çok şükür ama tedavi devam ettiği için hala buradayız..
Geçmiş olsun dileklerini ileten ve duakar olan arkadaşlarıma teşekkür ederim...

Babam uyumuşken bende sevgili Purple Violet bloger arkadaşımızın başlattığı mime katılımak istedim..Normalde mim ve ödül gibi blog klasiklerine katılmayı sevmiyorum ama çantamda bir yüzüğüm olduğunu fark ettim..Bu bahaneyle katılmak istedim..Çok fazla yüzüğüm yok zaten..

Ellerimin küçük olması dolayısıyla parmaklarımın da  küçük..bu nedenle yüzük pek kullanmıyorum..
Mimin amacı yüzüklerimizi sergilemek..Ee bende bu şartlarda elimdeki kelebek yüzüğümle katılıyorum :)Dediğim gibi zaten sergileyecek kadar yüzüğümde yok..
fotoğraftaki  yüzüğü de kelebek motifini sevdiğim için almıştım..
Değerli bi ürün değil 3 tl ye almıştım keyifle kullanıyorum..






Çantamda yüzüğü ararken birde kolyeyi buldum..
Dikiş makinası , makara,düğme ve minik bi ayıcık var..
Altın ve siyah uyumunu çok seviyorum..Altın sarısı düğmeli hırkamla kombin yaparken kullanmıştım bu kolyeyi de..Gerçi tam olarak altın sarısı değil bronz gibi..
Hırkam yeni biraz kullanınca düğmelerde kararır sorun kalmaz :)
Bu kolyeyi de Trendiyiz'den almıştım..Sitede farklı ve çok güzel aksesuarlar  var..
Üstelik şuan indirimdeler..




Diğer bloğumu takip edenler benim 'Vav'  harfine olan hayranlığımı bilirler..
Yüzük konu olunca 'Vav' harfli bi yüzükle yazımı sonlandırmak istedim...
Koleksiyonel ürün olmasına rağmen fiyatı da makul geldi bana..
Sadece 229 tl..Altın fiyatları bunu etkiler mi bilmiyorum ama sitelerinde öyle yazıyor..
Parmaklarım küçük filan demeden bu yüzüğü takabilirim :)

Mimlerin kuralıda başkalarını mimlemektir aslında :)
Ben kimseyi özellikle davet etmeyeceğim ama dileyen arkadaşlar yüzüklerini bize göstermek isterlerse katılabilirler..Sevgili Purple Violet arkadaşımıza teşekkür ederim..
Kendisinin diktiği birbirinden güzel kıyafetlere,yaptığı kombinlere bakmanızı öneririm.

Herkese sevgiler ve saygılar..









Kişiye Özel Cep Telefonu Kılıfı




Uzun zaman oldu yazmayalı..
Buna rağmen izleyicilerim çoğalıyor..
İzleyecilerime özellikle yeni izleyenlere bi selam vereyim istedim..
Çok güzel mailler alıyorum ve çok mutlu oluyorum..

Beğenileriniz için hepinize teşekkür ediyorum..
Bir çok ürün yaptım ama fotoğraflayamadım..

Ya da aynı ürünlerden yaptığım için gerek duymadım..
Şimdilerde uğraştığım bir çok şey var..Yakında paylaşacağım..
Bundan önce Nigar Hikmet Türk Lalesi'ni çalıştığım runnerı paylaşacağım..
Sergi sonunda bir arkadaşım teslim aldığı için yeni elime geçtiği için bu kadar geciktim..

Bakalım beğenecek misiniz ?
Fotoğraflardakide babam için yaptığım telefon kılıfı..

Kaleminide takabileceği kılıfını severek kullanıyor..
Herhangi bir süs yapmama izin vermediği için çok sade..
Severek kullanıyor kullanışlı bi kılıf oldu..bir çok proje var aklımda..
Allah'tan az zamanımı bereketli kılmasını diliyorum :)
Herkese sevgiler..


Telefon Kılıfları




Fotoğraf yüklemeyi başarmışken bunları paylaşayım dedim..Önerileriniz için teşekkür ederim sorun devam ederse flickr üzerinden fotoğraf eklerim..Umarım olmaz..

Pembe olanlar kardeşimin...Keçe ile yaptım..Çok tatlı oldular..Seve seve kullanıyoruz :)
Benimkide deri üzerine keçe ile çalıştım..Farklı renklerde pasajıma eklemeyi düşünüyorum.
Siz nasıl buldunuz ? 

Manken Formunda İğnelik



İnternette en fazla nerede zaman geçiriyorsunuz?
 Ben el işi bloglarını ve sitelerini gezmeyi seviyorum..
Üretken, hayal gücü yüksek ve becerikli insanları görünce mutlu oluyorum zaman zaman kıskanıyorum da :)

Bu manken şeklinde iğnelikleri burada gördüm..
Üstelik kalıpları ve videosuda var..Videoyu izlemek ve kalıbı indimek için burayı tıklayabilirsiniz..Dekoratif amaçlada yapılabilir..Alt tarafa konulan parça gibi birşeyler geçerse elime en kısa zamanda yapmak istiyorum..Diktiklerimi paylaşmak istiyorum ama fotoğraf makinemdan çekilen fotoğrafları blogspota yüklenmiyor..
Garip olan netten indirdiğim fotoğrafları yüklüyor..
Fotoğraf formatı yüzünden sorun yaşıyorum yani.
Nasıl çözeceğimi bilmiyorum bilen varsa söyleyebilir mi?


up