Keçe İle Defter Kaplama-1


Siyah kaplı defterimden sıkılıp değişik yapmaya karar vermiştim..
İlk önce kumaş ile kaplamayı düşündüm ama sonra  bir zamanlar aldığım ve çok az kullandığım keçelerimi görünce onları kullandım..
Sonra  ne teması  kullansam ne yapsam acaba derken mesleğime uygun bir 
şeyler olsun istedim.Böyle bir şey tasarladım...Sonra da uyguladım..
İyi ki de yapmışım çok sevdim....Hatta başlığa Keçe İle Defter Kaplama-1   
dedim çünkü devamı gelecek (:
İkinci kez yaptığım keçe çalışması olmasına rağmen zorlandım..Anladım ki keçe ilk etapta kolay bir şey değilmiş..


Zemin olarak bordo kullandım..Ayrıca siyah, pembe, mor ve gri renklerden de kullandım..

Dikiş makinasını yaparken hareketlendirmek için bir şeyler kullanmak istedim..Altın sarısı kumaşla filan denesem mi derken aklıma uhulu sim geldi..Keçeyle  de çok yakıştırdım diğer projelerimde de kullanmak için daha çok renk almak istiyorum..


Fotoğrafları çektikten sonra farkettim malum malzememiz keçe...
Bu yüzden tüleriyor..Benimki de başlamış bile..
 İlk yaptığım keçe çalışması fotoğraf makinası kılıfı için buraya bakabilirsiniz..


13 Güzide Yorum:

cicici dedi ki...

harika olmuş cnm ellerine sağlık,çok beğendim :)

esra dedi ki...

taze bloğun hayırlı olsun tatlım..kokuyo tazelikten ama keçe kokuyo:))))defterde pek şık olmuşş..güle güle kullan tatlışım...

SİHİR dedi ki...

ÇOK TATLI OLMUŞ BU TEMA:)

Filiz dedi ki...

ay ne kadar şeker olmuş bu defter,harikasın melekcim eline sağlık,gerçekten çokşık olmuş,iyi günlerde kullan.maşallah elinden de herşey geliyor ,marifetli arkadaşım benim:))bloguma bıraktığu-ın güzel yorum için de ayrıca teşekkür ederim,çok tatlısın:Dsana da iyi haftalar canım

Azref dedi ki...

Ellerinize sağlık çok cici olmuş :))

http://renkliduslerim.blogspot.com/

Sevgi Sevdalısı dedi ki...

cicici...Canım teşekkür ediyorum..Daha güzelleri senin olsun..

esra..Ablacım bloğum hayırlara vesile olur inş..Teşekkür ediyorum..

SİHİR..Teşekkür ediyorum ben de sana (:

Filiz..Sağol canım benim..Estağfirullah canım kimler neler neler yapıyor..Maymun iştahlı olduğum için herşeyi öğrenme çabasındayım bu yüzden tek bir şeye odaklanıp profesyonel olamıyorum..Rica ederim..Ben de teşekkür ediyorum..

Azref..Teşekkür ediyorum (:

biyasimadahagirdim dedi ki...

ellerine sağlık,
yeni blogun hayırlı olsun;)

Sevgi Sevdalısı dedi ki...

biyasimadahagirdim..Teşekkür ediyorum..İnş öyle olur (:

Aktuelmoda dedi ki...

harikaa :)

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Aktuelmoda..Teşekkürler..

Tiryaki dedi ki...

çook güzel,bayıldım buna :)

bir de nacizane tavsiyem,
bloğunda safa başına tek post gösterimi yerine en az 3 post gösterimi şeklinde ayarlarsan,bloğundaki eski postları da görmek isteyenle riçin daha cazip olur.

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Tiryaki..Teşekkür ediyorum..Öneriniz için teşekkür ediyorum..Blogta az konu olduğu için dediğiniz gibi ayarlama yapmadım..Yapacağım inş..

Hatice A. dedi ki...

cok cici olmus ellerine saglk calismalarina bayiliyorum :) saygilarimlaa.. Hatice

Yorum Gönder


up