Somon Renkli Birşeyler (:

Az malzeme de olsa aynı tonlarda malzeme bulmak hiçte kolay olmadı..

Somon rengi tafta ve organze kumaş ,inciler,püsküller ve bir kaç metre garnitür..

Kursta ki yeni işim için bunlar..

Ortaya nasıl bir şey çıkacak merak ediyorum (:

10 Güzide Yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

bende :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

bendeee:)

Dokuztepe dedi ki...

merakla bekliyoruz bakalım ne çıkacak:))
bu arada blogumda ödülün var, bekliyorum canım:))

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Bu pazartesi kursta bitecek inş :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

püskülü kendın mı yaptın

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN...Ben yapmadım satın aldım..

Aktuelmoda dedi ki...

Somon rengine bayılıyorum.Ben de merakla bekliyorum ne olacağını :))

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Aktuelmoda...Bitti aslında ama fotoğraflayamadım henüz haftasonu inş..

bediye alp dedi ki...

merhaba püskülü nereden aldınız acaba nikah şekerim için bu renk arıyorum yardımcı olursan sevinirim :)

Sevgi Sevdalısı-Melek Design dedi ki...

@bediye alp..Bursa'da Heykel'de bulunan Sayılgan Ege Pasajı'ından almıştım..

Yorum Gönder


up