31 Aralık 2010 Cuma

Zebra Desenli-Kanzashi Çiçekli Kutum




Son takıntım kanzashi çiçeklerini usulüne göre denedim bu seferde..
Pirinç,su ve tuz ile yapılan yapıştırıcıyı yaptım ama  pek beğenmedim doğrusu..
Yapıştırıcının kurumasını beklemek bile zor geldi :)
Zaten yıkandığı takdirde yapıştırıcının atması söz konusu olabilir..
Sıcak silikon ile yapmak daha kolay..
Kumaşların atmaması için de havya ile ya da 
çakmakla yakma işlemi yapılabilir..




Yaptığım çiçekleri zebra desenli kutumu süslemede kullandım..
Kutuyu da ayakkabı kutusunu iki kat elyafla kapladım..Dış ve iç çevresini desenli kumaş ile kapladım..
İç kısmına da yeteri kadar büyüklükte kestiğim karton parçasına tek kat elyaf yapıştırıp 
tek renk kumaşla kapladıktan sonra yapıştırdım..
Kapak kısmına ise kutu kapağını değil başka bir kartona yine elyafla form verdikten 
sonra kumaş ile kaplayıp kutuya el dikişi ile tutturdum.
Çiçeklerimi yapıştırdım..
Kutuyu kaplama aşamalarında yapıştırıcı olarak peligom kullandım ama silikonda kullanılabilir..

6 yorum:

  1. Çook şık olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık şeker çok güzel olmuş,
    oyy bu çiçeklerde de baya işçilik varmış:)) Nasıl sabretiin öyle, tebrik ediyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. Aktüelmoda...Teşekkür ederim..

    Dokuztepe..Evt baya uğraştırıyor ama sonuç güzel olunca sabır etmem kolay oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Its super cute..very nice..you have a lovely blog dear..i am following with ~Love..from Pakistan...

    YanıtlaSil
  5. ay bu kanzaşi çiçekleri seviyorum üstüne birde zebra manyaklığımı eklersek ben bunu görünce sence hala bayılmadım neden ?

    YanıtlaSil
  6. Creative Mind...Thanks :) I'll follow your blog..Peace be upon Pakistan :)

    celebi74...Ablacım kutu odamda ve sabahları görünce kendim yaptığım halde gözüm takılıyor bakyorum öyle..Blmem neden bayılmadın acaba :)

    YanıtlaSil