29 Ocak 2011 Cumartesi

Kırmızı Kalpli Fiyonklu ve Eyfel Kulesi Desenli Taç




Bir önceki posttaki yayımladığım güzellikler bu hale geldiler..
Bir müşterimin isteği üzerine yaptım bunları..
Beyaz üzerine kırmızı kalpler olan kurdeleden fiyonklar yaptım..
Üç kat hazırladığım fiyongu keçeye yapıştırarak taca yapıştırdım..
Burada ki güzelliği kurdeleme borçluyum :)


Eyfel kulesi şeklinden işlenmiş tacıda Etsy'de görmüştüm..
Kolalanmış organze kumaş üzerine boru ve kum boncuklarla işledim..
Arkasına silikonla bir kat kumaş daha yapıştırarak temizledim ve taca monte ettim..
Gören herkes çok beğendi..Kardeşim dün buz pateni yapmaya gitmişti..
Orada nereden aldın diye soranlar olmuş :)Ben de bir hırkamın üzerine bi
Eyfel kulesi yerleştirmeyi düşünüyorum bakalım ne zaman yaparım :))

2 yorum:

  1. eyfeli sen işledin demek ben hazır sanmıştım.helal olsun melekçim ):

    YanıtlaSil
  2. Sihircim boncuklarla uğraşmayı çok sevdiğim için zevkle yapıyorum :)Sağol..

    YanıtlaSil