2 Mayıs 2011 Pazartesi

Bir eşarp aldım ve :)


Profil fotoğrafımda pembe renkli eşarp taktığıma bakmayın..
Normalde koyu renkli başörtüler takarım..
Kışı grilerle siyahlarla geçirdim..Yazında çok hareketli renkli eşarplar 
takma niyetinde değilim..
Çok fazla renkli eşarp takamıyorum ama bu eşarbı görünce çok beğendim..

Madem kullanmıyorsun neden aldın derseniz ev ortamında takmak için aldım 
kullanmasam bile alırdım galiba :)

Normalde ipek eşarp almaya çalışırım ama Akel'in mat saten
örtülerini çok beğeniyorum..
İpek örtülere göre daha da ucuz..Onlar gibi kaliteli ve kullanışlı değiller elbet
ama alırsanız pişman etmeyen cinsten..

Bu eşarbı satın alırken ipek örtüler Akel Exclusive serisi de % 50 indirimdeydi  ..
Bursa'da yaşayanlar için söyleyeyim Cumhuriyet Caddesi'nde Akel mağazası var..
Ama ürünleri bir çok eşarpçı da Kozahan da bulunmakta...



  Kelebekler, mor ve pembeler,biraz da ışıltı :) 



İşte bu eşarbı aldığımdan beri malesef biri kaybolmuş küpemi değerlendirip 
kolye yapmayı planlıyordum..
Kaç gündür yeni malzeme almayı bekliyorum..
Ama dayanamadım elimdekilerle yaptım..
Sedef boncuklarım renkleri tam istediğim gibilerdi çok şükür :)
Uzun yıllar takı yaptım bir sürü malzemem de var ama lazım ya istediğim gibi
materyaller istediğim renk boncuklar yok..


Elimdekilerle böyle bir şey çıktı ortaya..Küçük dokunuşlarla biraz daha zenginleşecek :)
Uzun zamandır yazmıyordum bi ses vereyim dedim..
 Herkese sevgiler  ♥♥



6 yorum:

  1. emeğine sağlık çok güzel bi kolye olmuş...eşarbını da hayırlı günlerde kullan inşallah deseni çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Eşarp çok güzel. Kolyede hakikaten şık. İnsanın kendinin yapması ayrı bir keyif. Çok zevkli.

    YanıtlaSil
  3. eşarpp çok güzel gerçektende iyi günler kullan inş...

    kolyede harika olmuş

    sevgielr

    YanıtlaSil
  4. eymen paşam........Teşekkür ederim..Daha güzelleri sizinde olur inş :)

    suhuba.......Hem de ne keyif...Yapabildiğim herşeyi kendim yapmaya çalışırım :)

    muko......Kolyemi daha çok sevdim yorumlardan sonra :) Sevgiler her daim inş..

    YanıtlaSil
  5. çOK GÜZEL EŞARP,KOLYEDE HARİKA OLMUŞ..BENDE NAR ÇİÇEĞİ KIRMIZI AYAKKABI ALDIM NASIL GİYİNİCEM DİYE DÜŞÜNÜYORUM:))) AYNI GÜN BURSADA SEN EŞARBI BENDE AYAKKABILARI GİYEREK KENDİMİZİ AŞALIM:))))

    YanıtlaSil
  6. diktiğiniz parçalar çok hoş olmuş.. bu blog bna çok şey katar teşekkürler..

    YanıtlaSil