18 Ekim 2011 Salı

Fiyonk Desenli Kumaş / Eşarp







Her mevsim geçişinde olduğu gibi grip olmuştum..Çok şükür geçti..Yarım kalan birçok işim vardı..
Hasta hasta yapmaya çalıştım bittiler ama yenileri ekleniyor..En son bu kumaşları aldım..

Fiyonk desenli olan şifon kumaştan kloş etek, lacivert şifon kumaştan gömlek ve kırmızı  kanvas kumaştan ceket dikmeyi planlıyorum..Kışın ortasında şifon kumaşlardan kıyafetler dikeceğim diye sizde gülmeyin annem gibi :)
Seviyorum şifon kumaşları..Hatta iki tane kloş elbise diktim..Zümrüt yeşili ve siyah seve seve giyiyorum..

Fotoğraftaki fiyonk desenli kumaşı görür görmez aklıma bu eşarp geldi..Nette bir çok eşarp satış sitesine baktım ama bulamadım..Bi göreniniz varsa bana bildirirse çok memnun olurum..

Blogu takip eden arkadaşlarla mailleşiyoruz zamanla..En çok dikiş mevzusunda konuşuyoruz..
Dikiş dikme hikayemi merak edip anlatmamı bekliyorlar..En kısa zamanda anlatacağım..
Herkese sevgiler ve sağlıklı günler :)




2 yorum:

  1. melek ben bulup sana link atmıştım ya canım

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım kumaşlar güzelmiş fiyonklu çok hoş bende bluz yapmak için öyle bi kumaş aramıştım ama bulamadım seninkine bayıldım.eşarp yapmak için kullandığın eşarp boyutlarında kesip elde kıvırıp hayalet ip kullanarak yapabilirsin,bazende bebe overloğu çektiriyolar ben bitene yapmıştım hadi kolay gelsin

    YanıtlaSil